Bezwaarschrift indienen
Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente? Dan kunt u een bezwaarschrift indienen bij de gemeente.
Aanpak
Dien uw bezwaarschrift online bij ons in. Lukt dit niet? Dan mag u het ook schriftelijk doen. Doe dit binnen 6 weken na bekendmaking van het besluit, anders kunnen wij het bezwaar niet afhandelen. Doe dit ook als u nog in overleg bent met de behandelend ambtenaar.
Digitaal indienen
Gebruik hiervoor het digitale formulier. Hiervoor heeft u DigiD nodig. Doorloop de eenvoudige stappen en stem in met verder contact via de e-mail. U krijgt dan geen papieren post meer.
Belangrijk: u kunt geen bezwaar indienen met een e-mail.
Schriftelijk indienen
U kunt uw bezwaarschrift ook per post (of fax) sturen naar:
Het College van Burgemeester en Wethouders
Postbus 1
6400 AA Heerlen
Fax: (045) 560 39 53.
Zet in uw bezwaarschrift altijd:
- tegen welk besluit u bezwaar maakt
- de datum en het kenmerk van het besluit waartegen u bezwaar maakt (stuur een kopie mee van het besluit)
- uw naam, adres en woonplaats
- waarom u bezwaar maakt
- uw handtekening
- een machtiging als u voor iemand anders bezwaar maakt